Annons

Softonic-recension

Mi Cofradía: Ett frågespel för entusiaster av påskveckan

Mi Cofradía är ett gratis Android-spel utvecklat av GCH Creaciones som låter dig skapa och hantera din egen Brotherhood och brotherhood. Spelets huvudmål är att göra framsteg genom att svara på Trivial-frågor om Heliga veckan i Sevilla och låsa upp alla 50 prestationer för att komma in i Hall of Fame som en erkänd broder.

Spelet erbjuder en underhållande upplevelse för entusiaster av Heliga veckan medan de väntar på processionerna under påsken. Dock kan spelet vara olämpligt för de som inte är bekanta med Heliga veckan-traditioner. Dessutom har vissa användare rapporterat förvirring angående märkessystemet, som kräver att alla märken ska vara av samma typ för att låsa upp Märkesaltaret. Sammantaget är Mi Cofradía ett roligt och utmanande frågesportsspel för fans av Heliga veckan.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Mi Cofradia

Har du provat Mi Cofradia? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.